• Home
  • keyboard_arrow_rightدرباره ما

درباره ما


Background
share close

آشنایی با تیم ما

در روزهایی که حال مردم خوب نبود و هرکسی درگیر مشکلات خودش بود، یکی از ما فهمید که رسالتی داره و وظیفه ای روی دوشش حس می کنه،
اون وظیفه داشت که برای بهتر کردن حال مردم تلاش کنه، پس تصمیم گرفت که گروهی رو دور خودش جمع کنه که آمال‌های خودش رو داشته باشن و بتونن توی این راه کمکش کنن.
مدتی گذشت و خیلی ها کنارش جمع شدن، اما درنهایت پنج نفر موندن که ارزش های اونو فهمیدن و درک کردن که چه وظیفه ای دارن، پس خانواده ما شکل گرفت،
توی این مدت ما بالا و پایین های زیادی رو تجربه کردیم اما کنار هم موندیم و قوی‌تر شدیم، نترسیدیم و با امید بهتر کردن حال مردم جلو رفتیم.
اسممون رو هیوا گذاشتیم،
هیوا، امیدی بود که داشت شکل می گرفت،
هیوا تصمیم داشت که با تولید محتوا علاوه بر بهتر کردن حال مردم، باعث پیشرفت بشه،
پس مهم نبود که اوایل چه نتیجه‌ای بگیریم،
این ایده قرار بود قطره‌ای باشه که بعدها بستر رودخانه باشه ،
بعد از مدتی فهمیدیم که امید باید باعث رشد همه مردم باشه پس وظیفمون رشد وطنمون شد، اسممونم شد هیواد،
هیواد یعنی: تلاش و امیدواری برای رشد وطن،
ما هنوز به این جایگاه نرسیدیم، اما در مسیر قدم برمی داریم
حرکت یعنی تلاش برای تغییر، تغییری که این قطره شروع می کنه و درنهایت منجر به ایجاد رودخانه میشه،
اون افراد، اون تیم و درنهایت اون خانواده، ما هستیم.

ما در رادیو هیواد با این آرمان‌ها کنار هم جمع شدیم، پادکست و محتوای صوتی تولید می‌کنیم و بهترین پادکست‌های فارسی رو منتشر می‌کنیم. اگر فقط به پادکست‌های برداشت‌خوانی کتاب صوتی علاقه دارید به سایت پادکست کاکتوس بروید. برای ارتباط بیشتر با ما از طریق صفحه تماس با ما اقدام کنید.

شما هم به جمع ما ملحق بشین تا کنار هم مثل یه خانواده به هم انرژی بدیم و رشد کنیم.

هم تیمی ها


vlogger-youtuber-post-1

مجتبی شایسته

هم‌تیمی و بنیانگذار

مسئولیت میکس و ادیت و مدیریت فنی کارها رو برعهده داره، و تلاشش اینه که حال دل مردم خوب باشه. مجتبی همه تلاشش رو میکنه تا این خونواده کنار هم جمع بشن و به سمت آرزوهاشون برن.

آیه آقاخانی

آیه آقاخانی

هم‌تیمی و هم‌بنیانگذار

سرپرستی همه کارها با آیه هستش و از کارگردانی و تهیه کنندگی تا نظارت همه چیز با آیه هستش ، آیه مثل مادر گروه می مونه که اگه نباشه کل تیم از کار می افته و همه سعیش اینه که هرکس به آرزوهاش برسه.

vlogger-youtuber-post-16

احمد اسداللهی

هم تیمی و  نویسنده

نویسنده و مسئول بخش محتوایی تیم هستش، احمد علاقه زیادی به اتاق فکر داره و قبل از هرکاری حسابی برنامه ریزی میکنه و هدفش اینه که همه بتونن پیشرفت کنن.

vlogger-youtuber-post-17

محمدحسین منصوری

هم‌تیمی و هنرمند

انتخاب و گزینش موسیقی رو محمدحسین انجام میده و سعی می کنه بهترین صداهارو به گوش همه برسونه. یه وقتایی هم دستش به نوشتن میره و متن‌های طنز مینویسه.

vlogger-youtuber-post-15

زهرا میرزاده

هم‌تیمی و هم‌فکر

توی حوزه محتوایی، همفکری و مشورت هاش خیلی به دردمون خورده و همیشه خواسته با راهنمایی هاش به تیم کمک کنه و وقتایی که تیم به گره میرسه فضای گروه رو عوض می کنه و به باز شدن گره ذهنی کمک می کنه.