play_arrow

تاریخی

۹۱ – ویژه برنامه ملی شدن صنعت نفت ۱۷- شرح فضای مذاکرات نفتی ایران و انگلیس

مجتبی شایسته ۳۰ تیر ۱۴۰۳ 6


Background
share close

نودویکمین اپیزود پادکست ایران و انقلاب به روایت فضای مذاکرات نفتی ایران و انگلیس می‌پردازد. بریتانیا و انگلیس جریان رسانه‌ای خودشون علیه مصدق و تیم مذاکرات را شروع کردند. برتانیا به BBC و سایر رسانه‌ها خوراک خبری علیه مصدق و تیم مذاکره کننده داد. اونا مصدق رو فردی مکار و ترسو و خشن معرفی کردند که آداب مذاکره کردن را نمی‌دانست. اما این تخریب‌ها اثر خودش رو گذاشت تا جایی که طرفداران مصدق هم از او انتقاد می‌کردند. در حین مذاکرات سفیر امریکا طی یک مقاله به بریتانیا و شرکت نفت حمله می‌کنه. شپرد سفیر سابق هم مقاله سفیر را مهم قلمداد می‌کنه. اما می‌گه جزئیات نادرستی دارد.

 

هفدهمین ویژه برنامه ملی شدن صنعت نفت، فضای عمومی مذاکرات نفتی ایران و انگلیس را روایت می‌کند. نیویرک تایمز ایرانی را موجودی صبر بی‌پایان، جذابیت فراوان و نجیب توصیف می‌کنه که بی‌ثبات و احساستی است. ایرانی هنگام برآشفتگی به خشونت متوسل می‌شه.

شما میتونید از طریق شماره کارت ۵۰۴۱۷۲۱۱۱۲۷۹۱۹۴۳ به نام مجتبی شایسته از ما حمایت مالی کنید.

شما همچنین از طریق این لینک میتونید به از طریق تتر از ما حمایت کنید.

آدرس ایمیل ما rapdaco@gmail.com و برای ارتباط از طریق تلگرام می‌توانید به یوزر https://t.me/iranvaenqelab و یا شماره موبایل ۰۹۰۳۰۸۱۷۵۴۴ پیام بدید.

ما را در کست باکس با جستجوی عبارت پادکست ایران و انقلاب یا تاریخ شفاهی انقلاب های ایران را در کست باکس جست و جو کرده و یا اینجا را کلیک کنید. صفحه ما در اپل پادکست اینجا و در گوگل پادکست را اینجا می‌توانید پیگیری کنید. همچنین کانال تلگرام ما را هم در اینجا و صفحه رسمی توییتر ما را هم در اینجا می‌توانید پیگیری کنید.

Rate it
اپیزود قبلی
تاریخ، سیاست، اجتماع
play_arrow
share playlist_add
close
  • 4

پادکست

۹۰ – ویژه برنامه ملی شدن صنعت نفت ۱۶- کنترل کلیدواژه کودتا

مجتبی شایسته ۳۰ تیر ۱۴۰۳

نودمین اپیزود پادکست ایران و انقلاب به روایت مذاکرات نفتی ایران و انگلیس می‌پردازد که چطور کنترل به کلیدواژه کودتا تبدیل شد. موضوع نفت ایران دیگه مذاکره بر سر سود […]

ادامه trending_flat

نظرات این اپیزود (0)

نظرتون را درباره این پست این‌جا بنویسید

Your email address will not be published. Required fields are marked *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.