play_arrow

فرهنگ و هنر

اپیزود چهارم نمایشنامه رادیویی زبره

آیه آقاخانی ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ 31


Background
share close

اپیزود چهارم نمایشنامه رادیویی زبره، چهارمین قسمت از یک نمایشنامه رادیویی ۶ قسمته می باشد. زبره یک نمایشنامه تئاتر هست که در سراسر کشور اجراهای جذاب و متفاوتی داشته است. این نمایشنامه با همکاری نویسنده این اثر و بازنویسی و باز طراحی آن در گروه رسانه ای هیواد به صورت نمایشنامه رادیویی تولید و منتشر شده است. این اثر داستان یک شهر را روایت می کند که افراد آن دچار یک بیماری نادر شده اند که درمانی ندارد و فقط یک نفر از این بیماری جان سالم به در برده است. ا. یک مجسمه ساز است و برای فروش مجسمه های خود…

درام رادیویی (انگلیسی: Radio drama) که به آن نمایش رادیویی یا تئاتر رادیویی یا درام شنیداری یا پخش رادیویی هم گفته می‌شود، روایت یک داستان توسط چند گوینده است که با موزیک و جلوه‌های صوتی همراه است تا شنونده شخصیت‌ها و محیط و فضای داستان را بهتر تجسم کند.

نمایشنامه زبره براساس طرحی از کیکاوس سازگار و به قلم کامران سعادت هست که توسط هنرجویان گروه رسانه ای هیواد تولید و در رادیو هیواد منتشر شده است. کارگردان این اثر آیه آقاخانی می باشد. شما می توانید با ارتباط با گروه هیواد به جمع هنرجویان هیواد بپیوندید.

هنرجویانی که در اپیزود چهارم نمایشنامه رادیویی زبره نقش آفرینی می کنند به ترتیب حروف الفبا محمدحسن افشاری و الناز محمدی آزاد می باشد.

شما می توانید این اپیزودها را از طریق کانال رادیو هیواد در کست باکس بشنوید. 

تمامی اپیزودهای این برنامه را اینجا می توانید بشنوید.

 

 

 

 

Rate it
اپیزود قبلی
نمایشنامه رادیویی زبره
play_arrow
share playlist_add
close
  • 28

فرهنگ و هنر

اپیزود سوم نمایشنامه رادیویی زبره

آیه آقاخانی ۲۰ اسفند ۱۴۰۰

اپیزود سوم نمایشنامه رادیویی زبره، سومین قسمت از یک نمایشنامه رادیویی ۶ قسمته می باشد. زبره یک نمایشنامه تئاتر هست که در سراسر کشور اجراهای جذاب و متفاوتی داشته است. […]

ادامه trending_flat

نظرات این اپیزود (0)

نظرتون را درباره این پست این‌جا بنویسید

Your email address will not be published. Required fields are marked *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.